حسن وحسین وحسناءحسن وحسین وحسناء، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

خاطرات سه قلوهای دلبندمون

سه قلوها و مامانشون

تولد 1 سالگیتون مبارررررررررررررررررررررررررررک

1391/5/19 14:46
997 بازدید
اشتراک گذاری

Happy birthday to you Hassan                                       Happy birthday to you Hossin 

                                                                              Happy birthday to you Hossna

 

مامانی مثل امروز بود که پارسال همین موقع ساعت ١١.٥ شب شما فرشته های گلمون چشم به این دنیا باز کردین و خدای مهربونمون شمارو به من و بابایی جون داد همه لحظات باهاتون مرور میکنم و تمام زمان سختی و دشواری های بزرگ شدناتونو ..........از خدای مهربونمون میخوام که هیچ موقعه منو تنها نذاشته که همیشه سالم و تندرست باشید و هیچ موقعه مریض نشین که همه غصه های مامانی تو مریض شدن شماهاست                      

 

اصلا باورم نمیشه که این یک سالتون اینقد زود و در عین حال خیلی خیلی سخت گذشت مامانی قربون اون قدمهای تازتون برم من حالا دیگه ٣ تایتون راه میرین و تمام وجب به وجب خونه رو میگردین برا خودتون اینقد ذوق میکنین تازه منو بابایی بگین که چقد حال میکنیم شماها رو با پاهای نوتون میبینیم دیگه برا عید فطر میرم براتون کفش خوشکل میخرم بپوشید .......خیلی دوستتون دارم و امیدوارم مثل این یه سال تمام سالهای دیگه زندگیتون سالم و تندرست و موفق در کنار من و بابایی باشین ..........بهترینها رو براتون ارزو میکنم هوراهوراهوراتشویقتشویقتشویققلبقلبقلبماچماچماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

الهه مامانی طهورا
19 مرداد 91 15:41
ناز نازیا تولدتون مبارک
الهه مامانی طهورا
19 مرداد 91 15:43
چه اسمای قشنگی هم دارین حسن حسین حسنا
انشاله صاحب اسمها پشت و پناهتون باشن


مرسی از تبریکتون
سپیده
19 مرداد 91 20:41
سلام. تولدشون مبارک.


مرسی گلم از تبریکت
mamane roham
22 مرداد 91 12:48
تولدتون مبارک عزیزای دلم. هزار ماشالله به این دسته های گل. الهی که تولد 120 سالگیشون رو بگیری خانومی.
آرام
24 مرداد 91 12:30
تولد گلهای نازتون مبارک باشه, من دوست دارم عکس بچه هاروبینم