حسن وحسین وحسناءحسن وحسین وحسناء، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

خاطرات سه قلوهای دلبندمون

سه قلوها و مامانشون

اولین مسافرت زندگی جوجوام

1391/6/3 13:37
1,027 بازدید
اشتراک گذاری

١٥ مردادماه بود که شما یه ٤ روز مونده بود که ١ ساله شین با خونه بابابزرگ اینا رفتیم ابادان حالی به هولی چیز خوبش این بود که همه رفت و برگشتنمون ٦ ساعت بود و شما گلای مامان بچه های خیلی خوبی بودین و مامان بابارو اذیت نکردین مامانی خیلی نگران بودکه یهو اذیت نشین یا خدای نکرده مریض نشین خدارو شکر بعد از گذشت ١ سال زندونی تو خونه ونبود ماشین حالا دیگه شماهارو میزاریم تو ماشین میریم چرخ میزنیم 

 

 

واما سفر دوممون که مصادف شد با عید فطر و همگی با خونه بابابزرگ اینا و خاله های بابایی رفتیم بندر گناوه ٢ روزی اونجا بودیم خوب بود ولی خیلی گرم بود و شما جوجوای نازمون از گرما عین گنجشک ابکشیده شده بودین از اونجا من و بابایی براتون استخر توپ هدیه تولدتونو گرفتیم حسابی باهاش سرگرم هستین و کیف میکنین استخر اب هم میشه که شمارو باهاش حموم هم دادیم .......

حسین جونم تو و حسنا گلی تو ماشین با من و بابایی و خاله مها بودین و حسن اقا هم تو ماشین بابابزرگشون پیش عمه زهرابود.حسین مامانی تو تو راه اذیتم کردی هی خودتو از لی لای لای میکشیدی بیرون و میخواستی بیای جلو پیشم اوردمت با ضبط ور میرفتی کولرو میبستی اخرشم رفتی کف ماشین نشستی ابمیوه ریختی همه لباساتو خیس کردی حسابی مامانیو عصبی کردی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مینا
3 شهریور 91 13:56
خدا حفظشون کنه....خدا بهت نیرو بده از پس این عزیزا بر بیایی....من که یکی دارم خیلی سخته....
مامان پارساکوچولو (شاهزاده کوچولو)
3 شهریور 91 15:09
سلام مامانی خدا قوت ما تو یکیش موندیم ماشالله خدا حفظشون کنه چشم رو هم بزاری بزرگ شدن
مرضیه
7 شهریور 91 16:08
تولــــــــــــــــــــــــــــــــــد بچه های گلتون مبارک توروخدا برای منم دعا کنید سه قلوهام به شدت مریض شدن


سلام خانومی........مرسی ...چرا چشون شده خدا بد نده الان چقدشونه بسلامتی؟
نوشين مامان آريا
12 شهریور 91 11:32
پسر منم يكسال و سه ماهشه. با اجازه لينكتون مي كنم. خدا حفظشون كنه زير سايه شما و پدرش. خيلي بامزه هستن . دلم مي خواد بدونم كمك هم داشتين. خيلي سخت بود ؟ منم خيلي دلم مي خواست دو قلو داشتم گرچه سخته ولي 3 الي نهايت 4 سال ولي حسني كه داره اينه كه بعدا با هم همبازي مي شن .


مرسی خانومی ...خدا پسر گلتو برات حفظ کنه از سختی که اون ور سختیه خیلی شدید ...نخیر کمک چندانی ندارم من و باباشونیم بیشتر هیچکدومشونم نزاشتم جایی بمونه چون میخوام زیر نظر خودمون باشن و به هم عادت کنن اگر چه سختی اشو به جون خریدم و حسابی من و باباشون پیر شدیم ولی شکر از بابت همبازی هستن اره خوبه با هم بازی میکنن ولی ماههای اول بگو که من حتی شده بود از دست تنهایی با پا شیشه شیرو براشون گرفتم
مرضیه
18 شهریور 91 15:51
اسهال گرفتن خانمی ده ماهشون هست خسته شدم دیگه بخداااااااااااااااا
کممممممممممممممممممک هیچ کس هم ندارم خواهرم ندارم


سلام عزیزم واقعا خسته نباشی من دردتو میفهمم این قضیه به منم گذشت وبلاگمو بخونی میفهمی اینا که افتادن بیمارستان ..........از من به تو یه نصیحت خواهرانه....اگه پستونک استفاده میکنن هر روز بجوشون و شیشه شیرشونو همین طور من از 8 ماه تا 1 سالگی همین کارم بود تا خدارو شکر الان خیالم یکم راحتره.............شربت زینک سولفات هم براشون بخر هر روز 2 سی سی بده سیستم ایمنی بدنشونو تقویت میکنه من نتیجه گرفتم ازش شربت ابلیمو هم بشون بده دستگاه گوارشیشون ضدعفونی کنه اینای که دارم بهت میگم بهم گذشتن.........راستی تو کدوم شهری؟؟
طاهره مامان امیرعلی
19 شهریور 91 0:30
سلام.وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگه،تبریک میگم بهتون.امیرعلیه من تو جشنواره ی آتلیه سها شرکت کرده و به رای شما شدیدا احتیج داره.اگه به وبلاگش سر بزنین یه پست گذاشتم که آدرس جشنواره است اگر روش کلیک کنین مستقیم به سایت جشنواره میره.اسم پسملیه من امیرعلی مرادیان هست.بهش رای بدین و مارو خوشحال کنین.امیدوارم بتونم لطفتونو جبران کنم.


سلام خانومی..........از اشناییتون خوشحالم..به امیر علی گلت هم رای 5 دادم اشالا که امتیاز میاره
باران قلنبه
19 شهریور 91 13:32
سلام عزیزم خوشحال می شم به وب دخمل منم بیاین.
دخملم باران مظفری توی مسابقه جشنواره رمضان 91 آتلیه سها شرکت کرده اگه می شه به سایت آتلیه سها بروید و در قسمت جشنواره رمضان به دخترم رای 5 بدهید .این جشنواره تا اول مهر مهلت داره.
آدرس سایت آتلیه سها:
Soha.torgheh.ir/festival
لینک مستقیم جشنواره تو وبم هست
یه دقیقه بیشتر طول نمی کشه من نیاز دارم به رای شما
عجله کنین زیاد وقت نمونده منتظرمااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

جشنواره بعدیشون دوقلو هاست حتما ببرین پشیمون نمیشین




سلام خانمی....به دخمل نازگلتون رای 5 دادم امیدوارم امتیاز ببرهاز اشنایی شما خوشحالم مامی بارون
مامان ابوالفضل
21 شهریور 91 0:23
سلام خداحفظشو ن کنه فکر کنم همشهری هستیم .به ماهم سربزنید.با تبادل لینک موافقید؟


سلام ...مرسی خانومی من ساکن اهوازم شما چی؟/چرا که نه خوشحال میشم تبادل لینک کنیم.موفق باشید
مهدیه
21 شهریور 91 15:01
سلام وااای سه قلو!! فکر می کنم بزرگ کردن سه تا وروجک کار جذابی باشه ما هنوز نی نی مون به دنیا نیومده! اما خوشحال میشیم بیاین پیش ما!
مامان محمد فرهام
21 شهریور 91 19:20
سلام خاله جونی میشه بیایی و یه رای طلایی به گل پسری بدین لینکش توی وبم هست اگه زود بیایین تا دیر نشه ممنون میشیم شماره 42
یاس نقره ای
3 مهر 91 2:31
سلام. هزار ماشاالله نی نی های خیلییییی ناز و جیگری دارین. با اجازه ما لینکتون کردیم. آخه من عاااااااااااااااااااااااااااشق دو قلو ام سه قلو که....... دعا کنید نی نی بعدی من دو قلو بشه،البته اگه خدا صلاح بدونه. خوشحال میشیم به ما هم سر بزنید و اگر دوست داشتید ما رو به دوستاتون اضافه کنید.
مامان و نی نی ها
9 مهر 91 14:11
سلام خوبید ماشالله چقدر برام جالب بود سه قلوهای شما را دیدم من خودم دوقلو دارم خیلی دارم اذیت میشم نمیدونم شما که دیگه واقعا اذیت شدید. البته خیلی لذت بخش خدا براتون سه قلوها را حفظ کنه
;)..... 000 ZAHra ANd AlI 000...... ;)
18 مهر 91 15:44
میتونم رمز پست هاتونو داشته باشم من عاشق نی نی یم چه ربرسه به 3 قلو
مامان گلها
20 مهر 91 8:56
سلام مامان خانومی .خدا قوت