حسن وحسین وحسناءحسن وحسین وحسناء، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

خاطرات سه قلوهای دلبندمون

سه قلوها و مامانشون

تغییر و تحولتتون در سن 3 سالگی

1393/5/22 21:12
867 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه ی دوستان و عزیزان و تک تک اونایی که وبلاگ مارو دنبال میکنن و مارو دوست دارن

ببخشید اگه خیلی وقته نیومدم وبلاگتونو اپ کنم مامانی خیلی سرم باهاتون شلوغه و زبون باز کردین مدام میخواین چیزارو بفهمین و از من سوال میکنین که این چیه اون چیه خیلی دوستتون دارم و خیلی خوشحالم از داشتنتون خدارو هزار مرتبه شکر میکنم که نعمتهایی به این خوبی بهم داده الهی همیشه سلامت باشید و سربلند .....خیلی خوشحالم از این که نتیجه تمام زحمات و سختیا رو باهاتون گرفتم و شمارو به سن 3 سالگی رسوندم قبل از این که بریم سراغ تولد و کاراش براتون از شیرین کاریای این سنتون بنویسم

حسین اقا که هر چی بدم دستش بخوره درجا تشکر میکنه و شکرا عربی که میگه میگتش چوکرن من اینو که میگه دلم یه حالی میشه و میخوام بخورمش یه کار قشنگ دیگه ای که داره در جا دستش کثیف شه باید دستشا بشوره و حسابی تر تمیزه یه کار دیگه هم اینکه خواهر و برادرش موقعی که با هم دعوا میکنن با یه اخم خیلی قشنگ و نمکی میگه اووووووش یعنی ساکت

و اما حسنا خانم گل خیلی دوست داره تو کارای خونه کمکم کنه لباس که میشورم میاد باهام پهن میکنه همیشه میاد پا جانمازی باهام نماز میخونه و باباش بخواد بره سر کار میگه به عربی شلغ بجای اینکه بگه شغول و جیگرمنو اب میکنه و به شاگردم میگه جلیمه بجای جمیله اینم بگم مامانی عالم خیالت و تخیلت قویه

و اما حسن بلا در جا یه کار بد بکنه میاد معذرت خواهی میکنه میگه عفو بعربی و مدام هم بازی حسناس برعکس حسین که پا تی وی هستش تو این سنشون علاوه بر رنگها و حیوانات اسم 4 تا میوه رو هم به انگلیسی یاد گرفتن و حروف انگلیسی کم کم دارن یاد میگیرن و از هفته بعد اشالا میخوام باهاشون جمله جمله انگلیسی حرف بزنم

 

 

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)