حسن وحسین وحسناءحسن وحسین وحسناء، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره

خاطرات سه قلوهای دلبندمون

سه قلوها و مامانشون

تو تولد محمد مهدی پسرداییتونم خوب بهتون خوش گذشت حال کردین هااااااا

1390/9/12 19:33
340 بازدید
اشتراک گذاری

روز 3آذرماه بود که تولد3سالگی محمد مهدی پسرداییتونو گرفتن من هم به افتخارشما سه قلوا که همه براتون دست وپا میشکستن برا تولد دعوت شدیم رفتن ما به این تولد ماجرایی داشت واقعا سخت بود باید شما تا خونه بی بی جون جابجا میشدین با همه اسباب اثاثیه هاتون که خودشون یه سوزه این  واز اونجا میرفتیم خونه دایی خلاصه اگه همت بی بی جون وبابایی نبود ما سر از اونجا در نمیاوردیم بی بی داوطلب شد صبح روز قبلش بیاد خونمون وپیش شماها بمونه تا من بتونم برم برا مهدی کوچولو هدیه بخرم بعدشم این روزا بود که من خیلی روحیه واعصابم خسته شده بود وامادگی اینو نداشتم که جایی برم انرزیم حسابی با شما قندعسلام ته کشیده بود بابایی هم گفت من همچیو برات جمع کنم غصه هیچی نخور فقط برو یکم از این حال وهوا بیا بیرون روحیه ای تازه کن دستشون دردنکنه خیلی خوش گذشت

منتظرعکسای نازشون باشین سر فرصت باید آپلودکنم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)