حسن وحسین وحسناءحسن وحسین وحسناء، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

خاطرات سه قلوهای دلبندمون

سه قلوها و مامانشون

4ماه از کنارهم بودنمون میگذره جیگرای مامان وبابا

1390/9/20 20:03
387 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دلبندای مامان.........

.الهی من قربونتون برم دیروز بود که شدین 4ماه تموم مامان جون اگه

 بدونین زحمتاتتون چقدبه سختی میگذره ولی شیرین هم هست بودنتون با من از هر چیز دیگه ای برام

 قشنگتره الهی 100 ساله باشین ..دیروز واکسن هم زدین حسن داداشی تب کرد خیلی نگرانش بودم

 ولی خداروشکر الان بهتره ..

حسناخانومی شد 5600گرم

اقاحسین گل گلاب هم شده 5900گرم

حسن خانمونم هم شد 5650گرم بالاخره زدی جلو اجی حسنا باریکلا

 

راستی امروز مصادف بود با روز اوردن پرستار که مامانی تو کاراش کمک کنهخاله پروین همین

 روز اولی عاشقتون شد  ویه عالمه بازیتون داد اشالا با کمک اون تو کاراتون مامانی دوباره قوی

 وقوی تر بشه  ....از همه مهمتر 16 اذر که روز عاشورابود من وبابایی بردیمتون گهواره علی

 اصغر 3تاتونو گذاشتم توش ونذرشو اداکردیم شما حسابی تو شلوغی خوابتون برده بود همه نگاهتون

 میکردنناهارشم اومدیم خونه بابابزرگ نذری داشتن چند تا عکس توپ ازتون گرفتم براتون اپلود میکنم

 خودتونو ونی نی ای دوستاتون ببینن چقد نازین هزار ماشالا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

ساده مامان عارف عرفان احسان
22 آذر 90 21:04
سلام خانومی نذرتو قبول باشه انشاله ماشااله خیلللی ملوسن.... زنده باشن مراقب خودت باش
الهام
26 آذر 90 9:53
ماشاله خیلی عزیزن ایشاله زیر سایه پدر و مادر بزرگ بشن.مامانی عزیز یه عالمه خدا قوت
خاله هدي ياسمين زهرا و محمد كوچول
16 فروردین 91 10:29
خدا پشت و پناهتون باشه خوشگلا