حسن وحسین وحسناءحسن وحسین وحسناء، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

خاطرات سه قلوهای دلبندمون

سه قلوها و مامانشون

حالا دیگه دست وپا میزنین که بغلتون کنم

1390/9/12 18:47
346 بازدید
اشتراک گذاری

امروز شنبه 12آذرماه هستش مصادف با 7محرموشنبه دیگه ست که 4ماهتون تموم میشه میرین تو 5ماهگی......الهی صدساله باشین زندگی مامانی................

مثل همین روز بود که پارسال شمارو از خداخواستم گفتم پسرباشه حسین وغافل از اینکه خدای خوب ومهربون خواست به من وبابایی در کنار حسین حسن وحسنا روهم بهمون بده خدایا صدهزار مرتبه شکرت که این فرشته هاتو بمون هدیه کردی ازت میخوایم همیشه صحیح وسلامت باشن بحق همین روزا رزق بابایی هم بیشتر بشه وبهش تندرستی بده .....الهی امین

راستی این روزا یه عالمه نذری داشتم ادا کنم اخه نذر شما کوچولوام بود پیش روضه های خونه بی بی جون نذر کردم دست بابایی دادم برد مامانی امسال نتونست بره روضه های امام حسین شرکت کنه اخه هواسرد ومیترسه خدانکنه سرما بخورین ولی غصه نخورین بابایی حسابی براتون برنامه ریختههمین روز عاشوراست که با کالسکه میبریمتون تا علی مهزیار تو راه دسته ببینیم لباسای سبز هم دادم براتون بدوزن با پیش بندای یا حسین عکساتون میگرم براتون میزارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)