حسن وحسین وحسناءحسن وحسین وحسناء، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره

خاطرات سه قلوهای دلبندمون

سه قلوها و مامانشون

اولین عید نوروزتون عزیزای دلم بهتون تبریک میگم

1390/12/23 15:29
371 بازدید
اشتراک گذاری

خیال باطلخیال باطلهمه کسای من مامانی 6 روز مونده به تحویل سال 1391 واین اولین سالس که شما باهامون پای سفره هفت سین هستین الهی 1000 ساله باشین دلبندامون نمیدونین چقد شیطون شدین دیگه برا خودتون جیغ میزنین سروصدامیکنین خراب کاری میکنین حسابی بلا شدین .........بزرگ شدین این نوشته هارو خوندین بدونین که مامان همیشه بیادتون بوده وهست با تمام کارها ومشغله هایی که با شما دارم ولیخاطراتتون میام براتون ثبت میکنم مامانی یه خواسته ای از شما دارم روزی که من دیگه تو این دنیا نبودم برا همیشه نوشته ها وخاطرات شیرینتون بیاین اینجا بنویسین ویاد من کنین من وبابایی خیلی براتون زحمت کشیدیم وخیلی دوستتون داریم..............

وای که روزا چقد زود میگذره پارسال همین موقعه موقعی که تو دل مامانی بودین براتون 3 تا ماهی به تعداتونخریدیم گذاشتیم تو تنگه امسال هم همین کارو میکنیم وتو جمع 2 نفره من وبابایی شما 3 تا وروجک هم هستین دیگه ................

تو فرصت بعدی منتظر چند تا عکسبا روروئک هاتون باشین براتون اپلود میکنم اخ جون....

دوستتون داریم بوس بوس بوسقلبقلبقلبماچماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)