حسن وحسین وحسناءحسن وحسین وحسناء، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره

خاطرات سه قلوهای دلبندمون

سه قلوها و مامانشون

دیگه از مامانی چیزی نمونده

1391/3/9 2:05
811 بازدید
اشتراک گذاری

خدا رو شکر الان خیلی بهترید خواهشی که دارم از شما مامانای زحمتکش و مهربون و هر کی به وبلاگ ما سر میزنه هیچ موقعه ما شالا گفتنو با دیدن سه قلو هام فراموش نکنه و برای سلامتیشون دعا کنین  شما خودتون مادرین و میدونین یه بچه چقد زحمت داره تا بزرگ شه پس ببین وضعیت منو که با ٣ تا باید سر کنم نمیخوام بعد از این همه زحمت یه تار مو از سرشون کم شه خدا همه بچه های شما مادرای خوبو براتون صحیح و سلامت نگه داره اشالا ....الهی امین

 

و اما بریم سراغ خود مامانی که با خیلی سختیا تا حالا جنگیده و خیلی سلامتیشو راحتیشو و خوراکشو ازش گرفته شده بعد از ٩ ماه ونیم از بزرگ شدن شما مامانی مریض شده سلامتیش حسابی به خطر افتاده ٣ روز پیش بود که دردیو که بعد از زایمان بارها بخاطر شما قورتش دادم و تحملش کردم سر علم کرد و بابایی با اومدن خونه دید من شدید دارم درد میکشم و گریه میکنم ٣ تاتونو گذاشتیم خونه بابابزرگ و بابایی منو برد بیمارستان بعد از یه عالمه ازمایش نشون داد که مامان عفونت شدید مثانه گرفته و به سنگ کلیه هم مشکوک شدن نصف شب سونو نداشتن برا کلیه هام بگیرن اومدیم خونه و تمام شب مثل مار گزیده تا خود صبح به خودم میپیچیدم حسین التماسم میکرد مامان میخوام بیام بغلت بخوابم همشون با گریه هام گریه میکردن تا اینکه فردا دوباره رفتیم بیمارستان به مامانی دو بار مسکن مورفین زدن تا دردم رفت و الانم دارم دارو میخورم ٣ روز خونه پدر شوهرم اینا بودن که کمکم کنن حالم بهتر بشه و الانم اومدیم خونمون با قرص هایی که برا عفونت مصرف میکنم شدید سر گیجه میگیرم نمیدونم چجوری فردا تنهایی با بچه ها سر کنم مامانابرام دعا کنین به سلامتیم برا بزرگ کردن بچه هام نیاز دارم یا فاطمه زهرا بچه هام همین که بزرگ شدن هر چقد خواستی مریض شدم بشم ولی الان نمیخوام بعداز این همه زحمت که حالشون خوب شده دوباره تو دوری من حالشون بد بشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

فرناز/مامان ریحانه
9 خرداد 91 2:15
آخییییی الهی بمیرم برات با تموم وجودم درکت کردم چی کشیدی تو این مدت که همش با مریضی سر و کله زدی و حالا هم خودت ایشاا... به حق فاطمه زهرا(س) خوب خوب بشی و بازم کنار سه قلوهات روزهای شادی رو از سر بگیرید و همیشه بخندید.
مامي نسيم ( مامان ملودي )
9 خرداد 91 7:22
عزيزم واقعا خدا قوت. من برات دعا ميكنم
لیلا
9 خرداد 91 22:32
سلام تصادفی اومدم به وبلاگ شما ، هزار ماشالا خدا بچه هاتونو حفظ کنه و انشالله خودتونم سلامت باشید
الهه مامان رادین
10 خرداد 91 10:38
الهییییییی ایشالا دیگه هیچ وقت مریض نشن دیگه...واقعا سخته مریضی این فرشته کوچولوها......الانم خداروشکر که حالشون خوبه خداروشکر ماشالا هم به سه تاشون
ممول
16 خرداد 91 12:00
وااااای گلی عزیزم ، ایشالا زودی خوب شی و زودی خبر سلامتی کاملتو بهمون بدی ماشالا ، هزار ماشالا. . به 3 تا نینی دوست داشتنی
مریم مامان ستایش
25 خرداد 91 2:34
الهی بگردم.خدا ایشالله شفا بده و زودی از درد خلاص بشی عزیزم.
احمدی- مامان پویا
30 خرداد 91 9:25
یعنی واقعا سخته خدا بهت توان بده عزیزم اگه ممکنه رمز
فرشته
8 تیر 91 10:41
سلام ماشاالله ماشاالله بزرگتر شدن ؟الهی سلامت باشن وبرای شماهم دعا میکنیم خدا بد نده چی شده؟ حالا بهترین الهی خوب شده باشین
الناز(مامان بنیا
10 تیر 91 16:19
www.benya.niniweblog.com الهی بمیرم خیلی سخته خدا بهت صبر بده عزیزم ایشاله سالم باشی بخودت برس تو روخدا
عروسک خانوم
11 تیر 91 15:25
ای جانم منم رمز میخواااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
زهره
1 مرداد 91 16:53
خدا حفظشون کنه انشاالله زودتر بزرگ شن و سالم باشن ازشون عکس هم بزار خیلی دوست دارم ببینمشون
مامان زهرا(شهراد شیر کوچولو)
14 مرداد 91 23:55
منم دوست دارم عکساشونو ببینم خداوند به شما صبر وسلامتی بده در پناه خدا میشه منم رمزو داشته باشم
سپیده
19 مرداد 91 20:42
ماشالله ماشالله ماشالله خدا حفظشون کنه. ایشالله همیشه در صحت و سلامتی باشن.
پرستو مامان سیما و شیما
1 فروردین 93 15:19
عزیزم ایشاا... این روزا دیگه بره و برنگرده. عرضم یه حضورت که من قبل از سیما و شیما یه پسر خوشگل داشتم به اسم متین.متین مامان خیلی شیرین و دوست داشتنی بود. وقتی 2 سالش شد تب شدیدی کرد.خیلی خیلی شدید.یه هفته بستری بود.آخرهم بدن کوچولوش طاقت نیاورد و از بین رفت.الان هم پیش خداست.... خوش حالم که خدا بچه هات رو بهت برگردوند عزیزم. سلام عزیزم خانوممم مرسی از لطفی که به وبلاگمون داری مامان خوب و مهربون ممنونم از تعریفاتت در مورد جوجوام گلم الهی بگردم خدا داغ عزیز نشونت نده خیلی متین کوچولوت ناراحت شدم اشالا همیشه سالم و سلامت باشن جوجوای کوچولوت با عمری طولانی و پر افتخار
پرستو مامان سیما و شیما
14 فروردین 93 22:50
فدات شم عزیزم ایشاا... خدا جوجوهای نازتو برات نگه داره و همیشه سالم و تندرست باشن خودتم همیشه سالم و سرحال باشی