حسن وحسین وحسناءحسن وحسین وحسناء، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره

خاطرات سه قلوهای دلبندمون

سه قلوها و مامانشون

بشت سر گذاشتن بحران های زود بدنیا امدنتون مامانی

1390/9/12 17:35
235 بازدید
اشتراک گذاری

امروز ١٦ شهریوره ودقیقا ٢٧ روزتونه فرشته های خوشکلم وبقول بابایی عین خواب گذشت این ٢٧ روزی که کنار ما هستین علارغم سختی هایی که داشتیم........

اولین نوشته ای که شما کنار ما هستین واز دل مامانی اومدین بیرون ورفتین تو بغلش.الهی صد هزار مرتبه شکرت.

از هفته ٣٠ که تو دلم بودین دیگه نیومدم براتون بنویسم همه ٦ هفته ای رو که بعد از هفته ٣٠ گذروندم تو اوج سختی بودم از یه طرف خوشحال بودم که هفته ٣٠ به خیر گذشت ولی از طرفی نگران که نکنه شماقبل از فته ٣٤ بیاین ولی به لطف خدا ویاری اهل بیت چیزی که باور نمیکردم به هفته ٣٦ رسیدم همونجوری که بابا احمدتون میگفت شد گفت که جد ساداتون شمارو حفظ میکنه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مرضیه
20 مهر 90 1:59
بچه هاتون سید هستن؟ خوشبحالشون
مرضیه
24 مهر 90 13:32

خانمی یک سئوالی از شما داشتم اگر تونستید جواب بدید ممنون میشم می خواستم بدونم چه جوری شما به هفته 36 رسیدید ؟ چون می گن سه قلوها 33 هفته هستند من الان در هفته 31 هستم درد شکم و زیر شکم دارم دست و پاهام هم خیلی درد می کند از شیاف پرژسترون هم استفاده می کنم آمپول جلوگیری از زایمان زودرس هم زدم یعنی اگر سه قلوها 33 هفته به دنیا بیان خوب نیست؟





[h

سلام خانم جان........مرضیه خانوم تو هفته های خطرناکی هستی منم همین دردارو داشتم همش با بچه هام حرف میزدم که زودتر بدنیا نیان خدارو شکر بچه های خوبی بودن حرفمو گوش دادن ..میگن 34 هفته برا سه قلوا خوبه ولی اگه بیشتر بمونه بازم بهتره ولی ممکنه تو هفته 33 تو شیشه برن برا ریه هاشون ولی بازم بستگی داره همه یجور نیستن اگه میخوای تا هفته 36 بمونی باید خودتو برا فشارهیی که بت میاد اماده کنی استراحت کن کاسنی بخور استرس هم نداشته باش خیلی موثره ..بیا تو نی نی سایت تو تاپیک سه قلوهای سال 90 ما سه قلوا اونجا جمع میشیم
مریم(رایان و باران)
28 اسفند 90 1:16
هدی جون نمیدونی چه انرژی بهم دادی یعنی جد من هم کمک میکنه دوقلوهام زود نیان؟خداحفظشون کنه الهی بوس براتون