حسن وحسین وحسناءحسن وحسین وحسناء، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره

خاطرات سه قلوهای دلبندمون

سه قلوها و مامانشون

تو این روزا بود که حسن دل مامانیو لرزوند

1390/9/12 17:31
396 بازدید
اشتراک گذاری

تو این روزا بود که بی بی  جونت موقعی که داشت قنداقت میکرد دید پاهای نازت ورم دارن ماهم  درجا با بابابزرگ بردیمت دکتر اونم مارو فرستاد بیمارستان که ازمایشاتیو انجام بدی ومطمین شیم که عفونت ادرار نداری اون شب  داداش حسین واجی حسنات موندن پیش بی بی وخاله بابایی ومن وتو بابایی از ساعت ٩شب تا ٣بامداد تو بیمارستان بودیم خدارو صدهزار مرتبه شکر عفونت نداشتی برات ازمایش نوشتن کلیه هاتو چک کنیم اون شب تاصبح تو تنهایش من وبابایی بودی که بعدش رفتیم بیمارستان واز ٧صبح تا ١٢ نگهمون داشتنوجواب ازمایشت رفت تا ٢روز دیگه ..........تاینکه فهمیدیم کلیه هم مشکلی نداره تو اون همه استرس ودلواپسی مامانی  دعا میکنه که یهو میبینیم خبری از ورم نیست الان خیلی خهوشحالیم ولی برا احتیاط میخوایم ببریمت دکتر که از کلیه هات مطمین شه خدایا به امید خودت من حسنمو سالم از تو میخوام

تو اون شب پر از اضطراب همه راهو دستتو گرفته بودم تو دستم  وبرات دعا میکردم ازمایشایه خونی که ازت میگرفتن دل من وبابایی برات کباب میشد ولی تو یه قهرمانی وخوب مقاومت کردی بارکلا مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

یاس نقره ای
5 مهر 90 11:19
سلام به حسن و حسین و حسنای ناز و مامانشون.
عزیزم میدونم چقدر سختی کشیدی و نگران شدی ولی الحمدلله که به خیر گذشت،دخمل من 20 روز بیمارستان بستری بود.
خیلی دنبال میکردم که ببینم گلات صحیح و سالم به دنیا بیان و چه شکلی هستن و...
اگه دوست داشته باشی تبادل لینک کنیم و من سه تا فرشته تو به دوستان نی نیم اضافه کنم؟


مرسی خانومی از لطفت ببخشید دیر جواب دادم باشه مشکلی نیست ولی تبادل لینک چجوریه من نمیدونم
سارا
10 مهر 90 17:17
سلام میشه چند تا عکس از نی نیهاتون بگذارید


ساراجون عکساشونو گذاشتم میتونی ببینی
متولد نیمه خرداد
11 مهر 90 0:14
سلام
خانومی چشمم به وبلاگ خشک شد!نمی خوای یه عکس از نی نی های نازت بذاری؟

امیدوارم همیشه سالم وصالح باشن


خانوم جان بالاخره یه وقتی شد عکساشونو بذارم ببخشید دیر شد