حسن وحسین وحسناءحسن وحسین وحسناء، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره

خاطرات سه قلوهای دلبندمون

سه قلوها و مامانشون

ذوق بیرون بردنتون با کالسکه

1390/9/12 17:30
435 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز بود که با بابایی برا اولین بار با کالسکه بردیمتون پارک محله ای.....خیلی ذوق داشتین حسین که از اول تا اخرش خواب بود فقط حسن وحسنا هی اعتراض میکردن من وبابا احمدتونو بگو که سر کالسکه دعوا میکردیم که هولش بدیم

اینم چندتاعکس از کالسکه ولی بیرون نبردیمتون اینجا برابار اول بابایی شارو گذاشت توش وتو خونه دورتون داد

بیایین باهم ببینیم اینجا چقد کوچولو بودین وووووووووش

حسنا مامانی خودتو ببین سایز صفر لباست هم برات بزرگ بود فکرکن

 

حسین مامان تو تنها کسی بودی که پوشک بدو تولد برات اندازتر بود تا داداش حسن واجی حسنا

حسن مامانی اینجا هم شبیه تر به اجیت بودی هم با گریه هاش گریه میکردی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سه گل
18 مهر 90 15:23
سلام خداقوت
همیشه قبل از بیرون بردنشون براشون ایت الکرسی بخون بعضی ها چشمشون بده
مواظب سرمای پاییز هم باش
نگران نباش خدا خودش بهت صبر و تحمل را می ده من الان که نگاه می کنم اصلا فکر نمی کنم یک دهم از کارهایی که قبلا انجام میدادم را بکنم


مرسی سه گل جونم که همیشه بیاد من وسه قلوهام هستی
ارزوی موفقیت برا تو سه قلوهای عزیزت دارم