حسن وحسین وحسناءحسن وحسین وحسناء، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره

خاطرات سه قلوهای دلبندمون

سه قلوها و مامانشون

خوشکلای مامانی 2ماهگیتون مبارک

1390/9/12 17:30
457 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به بچه های نازم........امروز ٢ماهتون شدمامانی روز بروز انتظار میکشم زود بزرگ شین 

صبح با بی بی وبابایی بردیمتون واکسنتون و زدین حسن تو از همه بیشتر گریه کردی شیری که برا داداش حسین درست کرده بودم هم خوردی نوش جونت مامان دوست دارم تپل بشی وزنت از اجی حسنات کمتره با اینکه اون بدو تولد ازتوکم وزنتر بود داره میزنه جلوت هابجنب......... قطره بتون دادم حالا خوابین حسابی داغ شدین نگرانتونم امشب تبتون بیشتر شه ولی من میدونم شما قوین مقاومت میکنین 

حسین تو ٤٢٥٠ شدی حسناخانومم تو ٣٩٠٠ وحسن خودم ٣٦٠٠ روزی ببینتون ٧ کیلو شدین

دیگه برنامه بعدیمون اشالا حسن وحسین نازمونو ختنه میکنیم به امید خدا

اینم عکستون موقعی که ٢ماهه بودینعکس 2ماهگیتون ببینین چقدماه بودین دارین ماهتر هم میشین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

گنجینه فردا
19 مهر 90 21:37
سلام. وبلاگ فرزنداتون بسیار زیباست. خوشحال می شیم نوگلاتون عضو کانون کودکان خلاق گنجینه فردا باشه. http://ganjinefarda.blogfa.com با تشکر
مرضیه
20 مهر 90 1:51
سلام خانم من سه قلو باردارم تازه وارد هفته 31 هستم توروخدا ازت خواهش می کنم زمانی که داری به سه تا گلات شیر می دی برام دعا که بچه هایم به سلامت به دنیا بیارم خیلی استرس دارم توی این مدت افسردگی گرفتم تمام بدنم درد می کند خیلی ناراحتم برام دعا کنم خانمی
سوگند
24 مهر 90 23:59
گلی عزیزم خدا نی نی های نازت رو نگه داره میشه ازشون عکس بذاری


سوگند جون عکساشونو تو وبلاگ گذاشتم
elham
16 آذر 90 10:50
ماشاله به جوجوهات ایشاله زیر سایه پدر و مادر بزرگ بشن