حسن وحسین وحسناءحسن وحسین وحسناء، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره

خاطرات سه قلوهای دلبندمون

سه قلوها و مامانشون

شروع پاییز وخطرسرماخوردگیتون نگرانیه مامانی

1390/9/12 17:29
434 بازدید
اشتراک گذاری

اینجابود که 2ماهیتون تموم شد ورفتین تو 3ماهگی هوا هم کم کم شروع کرد سرد شدن وزنتونم 2برابر شد خداروشکر وقطره اهن باتون شروع کردم شما با تک قلو فرق میکنین اونا تو 6ماهگی شروع میکنن ولی شما زودتر مامانی نمیخوام تو بزرگی کم خونی داشته باشین

این عکسو ببینین با حسین اقا شروع کردیم 2تا بلوز پوشوندن

نگاه چه خوشکل شدی با رکابی جگرتو بخورم

چه قنداقت جالب شده با رکابی ووووش نفسشو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

افاق
8 آبان 90 14:32
هزار ماشالله حسابی خسته نباشی مامان وبابای گل خدا قوت
مرضیه
8 آبان 90 16:54
سلام توی سایت نی نی سایت خوندم یک از بچه های گلتون باد فتق داره و باید عمل بشود امیدوارم به حق فاطمه زهرا که عملش با موفقیت انجام بشه من براش دعا می کنم ،
خانمی نمی دونم منو یادتوهست یا نه الان هفته 33 و 3 روز هستم می خواستم بدونم برای سزارین چند روز باید بیمارستان باشم ممنون میشم جواب بدرد

اره یام میاد خانمی خوبی خانومیخیلی خوشحالم به اینجارسیدی این ذ23هفته باقیمانده رو خوب استراحت کن ومواظب خودت باش...
والا ما سه قلویی ها هم اینکه چون به خودمون خیلی فشار میا وبچه هامون یکی نیستن بستگی به وضعیتمون داره که چقد بمونیم من که یه شب به یه روز موندم بچه هام هم با خودم مرخص شدن

مرضیه
12 آبان 90 0:51
سلام لطفا یک خبری از فرزندتون حسن به ما بدید امیدوارم که حالش خوب شده باشد
مرضیه
13 آبان 90 2:14
سلام خانمی امروز رفتم سونوگرافی و بهم گفتن که دو تا از بچه هام رگ های خونیشون یکی هست خیلی خیلی ناراحتم چون هیچ امیدی به زنده ماندنشان ندارم مگر اینکه خدا کمک کند دارم از غصه می میرم از بسکه گریه کردم دیگه رمقی برام نمونده شما رو به خدا برام دعا کنید


سلام خانومم خیلی ناراحتم کردی گریه نکن اصلا به خودت استرس بیشتر نده میدونم سخته ولی ایمان داشته باش که خدایی هست واهل بیت بحق سر بریده حسین تنهات نمیزارن اشالا نذر کن منم تا میتونم بچه هامو موقع شیر دادن دعات میکنم

مرضیه
13 آبان 90 23:25
ممنونم خانمی که برام دعا می کنی امیدوارم خدا بچه هات رو برات نگه دارد فقط امیدم به خدا و ائمه اطهار هستش ای خداااا هیچ مادری رو نا امید نکن آمین
far
26 آبان 90 20:21
انشاا؛؛خدا صبر وسلامتی بده من دوتا دارم و یکسالشونه انشاا؛؛ یکسالگی بچه هات
مهسا
17 آذر 90 2:55
خدا حفظشون کنه 100000000 ماشالله خیلی نازن