حسن وحسین وحسناءحسن وحسین وحسناء، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره

خاطرات سه قلوهای دلبندمون

سه قلوها و مامانشون

از تحولاتتون بگم مامانی

1390/11/27 13:09
347 بازدید
اشتراک گذاری

جیگرای مامان وبابا از تحولاتتون بگم اول همه حسنا خانومم تو ٤ ماهگی به شکم برگشت و شروع کرد به سرشو بالا گرفتن ولی تا حلا که یک هفته از ماه ٧ سپری میشه هنوز نه سینه خیز رفته نه چهار دست وپا مامان بیصبرانه منتظرم زیاد منتظر نذاریما میخوام زبل وزرنگ باشی................حسین آقای خودم هم از ٤/٥ ماهگی شروع کرد به شکم رفتن وحالا به مرحله غلت زدن رسیده واینجوری از یه جا به جای دیگه ای نقل مکان میکنه  و هنوز چهار دست و پا نرفته زود باش مامان حسن میزنه جلوتا...الهی قربون تک تک تون بشم..............و اما حسن  شیطون بلام که از ٤/٥ ماهگی شروع کردی به شکم رفتن و سرتو بالا گرفتن تو ٦ ماهگیت هم کم کم داری بالا تنتو میکشی بالا و دنده عقب میری مامانی جلو بیا بابایی میگه این دنده هاش رو به عقب هههههههههههههههدیگه یه مرحله کوچولو مونده به چهار دست و پا رفتن میمیرم برات بوسسسسسسسسسسسسسسسس...با روروئک هم کاملا تو خونه چرخ میزنینو ودیگه همه چیو با دستتون محکم میگرین میزارین تو دهنتون .......یادم نره ٤ ماهه هم بودین که پستونک خودتون در میارید ودوباره میزارین تو دهنتون بیصبرانه منتظریم تغییرات و بزرگ شدنتانو ببنیم دوستتون داریم یه عالللللللللللللللللللللللللللللللللللللمه......ماچماچماچ این بوسا از بابایی برا سه تاتون

ماچماچماچ این بوسه هام از مامانی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

دخترخاله رادين
27 بهمن 90 15:00
چه بچه هاي نازي خدا نگهشون داره
سارا
27 بهمن 90 15:05
تبدیل تموم عکسهای وبلاگتون به یک عکس برای پست ثابت فقط با 2000 تومان. شما میتونید تموم عکسهای وبلاگتون رو به یک عکس تبدیل کنید و برای بازدید کنندگانتون تو پست ثابت وبلاگتون قرار بدین منتظرتون هستیم.
حنا( حانیه و حنانه)
27 بهمن 90 18:15
خدا حفظشون کنه الهی برات عزیزم خدا بهت توان چندین برابر بده ایشالله تن خودت و همسری و بچه ها سالم باشه ودر کنار هم به آرامش برسین و شاد باشینننننننننننن
حنا( حانیه و حنانه)
29 بهمن 90 9:04
راستی با اجازه ات لینکت کردم ببوس سه گلت رو
مامان شاهزاده ها سمیرا
29 بهمن 90 17:49
سلام خدا براتون نگه داره من خیلی وقت شما رو لینک کردم
ثمين
4 اسفند 90 21:23
سلام اومدم ازتون دعوت کنم تا از نمایشگاه هفت سین دنیای نفیس دیدن کنید منتظرتون هستم
ما مان سونیا
4 اسفند 90 22:10
خدا حفظشون کنه ماشاالله چه بزرگ شدن ناناسی ها مامانی اسفن دود کن ها یادت نره
مامان علی خوشتیپ
6 اسفند 90 15:20
الهی چه نی نی های نازی.خدا حفظشون کنه. برای پرستار براتون پرس و جو میکنم.منم اهوازی هستم و شاغلم.از همکارام براتون میپرسم. بهمون سر بزنید
مامان کیاوش
11 اسفند 90 18:27
زنده باشن نی نی های شیرینت.منم اهوازیم.خوشحال میشم به ما سر بزنید.
مامان کیاوش
14 اسفند 90 10:19
مرسی که سر زدین.لینکتون کردم.دوس داشتید شما هم ما رو لینک کنید.